'Forresult: experts in online' is de nieuwe naam Marketingman BV

'Forresult: experts in online' is de nieuwe naam Marketingman BV

Jorik Heins zet toekomstgerichte stap met een nieuwe naam voor zijn gespecialiseerd internetbureau.

Het doet pijn om afscheid te nemen van de naam ‘Marketingman’, maar als Forresult gaan de experts in online de toekomst in. Het zeven medewerkers tellende bureau Marketingman (nu Forresult) werkt landelijk onder meer voor het Ministerie van Financiën, Prorail, Beter Horen en talrijke MKB’ers uit Twente. Met een ‘call-to-action’ button van maar liefst zes meter doorsnee vestigde Forresult bij de onthulling van de nieuwe naam direct het Nederlands record 'grootste button'. Uit onderzoek van Saxion bleek dat de naam van het bedrijf de lading niet meer dekte. De algemene veronderstelling was dat Marketingman marktonderzoek zou doen, terwijl dit niet tot het dienstenpakket behoort. Marketingman zorgt namelijk voor effectieve onlinemarketing, maar dit associeerden mensen niet met de bedrijfsnaam. Met een nieuwe naam kiest het bedrijf voor verdere groei in de Nederlandse markt. Oprichter en ‘Marketingman’ Jorik Heins (30): “Vanuit mijn studie ben ik 8,5 jaar geleden begonnen als eenpitter en inmiddels zijn we gegroeid tot 7 medewerkers. Vanuit Enschede richten wij ons op bedrijven die de kracht van internetmarketing nodig hebben om succesvol te zijn. Van simpele webshop tot complexe site zorgen wij dat vindbaarheid en resultaat op orde worden gebracht. Toen wij onszelf een spiegel voorhielden bleek dat onze bedrijfsnaam niet meer aansloot bij ons bedrijf. Daarom hebben we de drastische stap gezet na 8,5 jaar afscheid te nemen en als ‘Forresult: experts in online’ verder te gaan.” Over Forresult: Forresult is een internetmarketingbureau voor bedrijven die serieus werk willen maken van hun online succes. Forresult adviseert, ontwerpt en bouwt websites en webshops en zorgt ervoor dat deze goed vindbaar zijn in Google. Uniek is de inzet van een consumentenpsycholoog die sites effectiever en winstgevender maakt dankzij psychologische technieken. Hierdoor weet Forresult optimaal resultaat te behalen voor zijn opdrachtgevers. Foto's door Rene Damkot en Anouk Timmerman

Meer informatie: http://www.forresult.nl

→ Ga terug naar het overzicht

geplaatst op 27-06-2014 door: Forresult: experts in online